19 april.

Valborg snart då gott folk.
Hoppas det blir lyckat som 08 och 09!
Man kan ju bara hoppas jag mår liiite bättre dagen efter än vad jag gjorde förra året.
Haha, ja.
Det är nog tradition att va i borensberg på valborg!
En tradition man inte ska bryta, era jävlar. :D

Här kommer lite härliga fest bilder!

 valborg 08!
lisa, bilbo, fia, alice&johanna.
 
lisa.
 
bilbo&makke.
 

ute party.
ola&jag.
jag slog honom(Y)
 

 ute party2.
johanna&jag.
fia&bilbo.

johanna&fia.
 
jag.
 

världens bästa kväll!
sara, simon, natta, kajsa&jag.

kajsa&jag.


mjölby.
kristoffer&sebbe.

jag&sebbe. jag&makke.


nyår, 08-09.


 ute party3.
 becca&fia.
 
martin, johanna, toni, becca, nattis&fia.
bilbo.
 

valborg 09.
bilbo, ramona, jag,micke&natta.

ramona, natta,bilbo, natta, martin, johanna, micke, izza, jesper&sebbe.

haha, två kåtisar&jag.

jag, sebbe&bilbo.


motalafestivalen 09.
jag, natta,bilbo&izza.

nenne, izza.
bilbo&natta.


jönköping 09.
sofie, izza, johanna,micke&natta.

bilbo, natta&izza.
 
 
nykyrka 09.
grabbarna grus.
 
jesper.
 
 
marknaden 09!
bilbo, izza&jesper.

martin&bilbo.

jesper&krull.

 
 jocke,19år!
adrian&jag. fia&bilbo. micke&izza.

tror dom heter becka&johanna? bilbo. adrian&bilbo. martin&adrian.
 
min. andrians. adrian, jag&becca. jocke, micke&ludde.
 
julia, nattis, becca.
natta.
 
jag, izza, becka(?), becca, bilbo&fia.
 

 
 Dagens film: Kommisarien & have - I denna stilla natt.
Dagens låt: Muse - Uprising. 
Dagens serie: Arn.

 


Kommentarer
Postat av: Wictoria

(svara i min blogg)

varför stryker ni över ederpihl?

vem ludde är det+

2010-04-20 @ 10:57:04
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0