18 april.

Gud vilket väder vi hade igår!
Jag höll på att blåsa iväg när jag gick hem från fia.c!
Och fy satan va kallt det var om öronen, min känsliga öron. -.-

 Iaf. Fia.c&Fia.l frågade om jag ville va med på en filmkväll hos fia.c.
Och vem säger nej till det?
Så Kenth och co kom och hämtade mig och så satte vi på en film.
Men Fia.l&Kenth åkte typ hem efter en halvtimma. :o
Tråkiga jävlar, haha.
Jag&Fia.c kollade färdigt på filmen och sen så började jag gå hem.
Det är nog typ 3-4 km imellan oss.
Och jag trodde inte jag skulle behöva ipoden så jag la ju ut den.
Mask asså. -.-
Så jag fick lyssna på skitmusiken jag har i mobilen. xD
Haha, om ni hörde någon i Borensberg som lyssnade på askungen/lejon kungen så var det bara jag! :D




Dagens film: Disturbia.
Dagens låt: Adam Lambert - For your entertainment.
Dagens serie: Efterlyst.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=karolinalundgren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0