16 april.

20 maj fyller ju jag 18år.
Och jag kan fortfarande inte fatta det! :o
Jag minns min 10års dag när jag hade ett litet gäng hemma hos mig och vi lekte i trädgården o.s.v
Och om ungefär en månad blir jag 18.
Mamma babblade om att jag kommer bli vuxen då.
Men jag tycker inte att man blir vuxen förens man är redo att ge upp vissa saker.
Och jag är verkligen inte redo för att bli vuxen!
I´m still a child.
Nästa år blir det ju 30års kalas, för min syster Johanna.
Ska bli så sjukt kul att få va med om något sånt.
För när Jimmy fyllde 30år ( några år sen ) så var jag hemma och var hundvakt med Linda.
Och ja, pappas 60års fest var det ju inte så livat på. xD
Med tanke på att min pappa inte är så mycket för att dricka.



Hittade en blogg jag aldrig mer kommer gå in på!
Den handlar om att stoppa djurplågeri!
Jag stöttar och håller med dom fullt ut, men jag klarar bara inte av att läsa/se bilderna.
För då får jag bara mardrömmar och vaknar hela tiden och bilderna på deras sorgsna ögon försvinner aldrig!
Jag tycker det var riktigt bra gjort av dom att fixa den här bloggen!
Jag skulle gärna gjort det själv om jag inte skulle va så svag när det gäller sånt här.
Är det bara jag som tycker att djurplågare ska få mer än 15års fängelse?
Och vi kan ju ta kastrering av killar och skära av blygläpparna på tjejerna som straff med.
Skulle jag få bestämma skulle jag utvisa alla djurplågare till Antarktis.
Kornelia berättade om killarna som plågade kaniner för att träna upp en kamphund.
Och för det första: kaniner är ingen jävla leksak! Och för det andra: hundar är inte till för att slåss!
Puckon. Vad har dom att tänka med egentligen?
Här är iallafall bloggen. Jag hoppas verkligen att bloggen blir stor. RIKTIGT STOR!
http://stopanimalcruelty.webblogg.se/

Dagens film: New Moon.
Dagens låt: Robert Pattisson - Bella´s lullaby.
Dagens serie: Skavlan.



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0