15 april.

Idag är det ju världens bästa mammas födelsedag!
Grattis mamma, jag älskar dig. 



Min dag har minnsan vart flummig.
Var hos Pål(per) från typ nio på morgonen till två.
Haha, han är dum. Kallar mig lillis. -.-
När jag väntade på bussen kom Martin.
Och en jävla alkis började sjunga för oss. Usch.
Jävla djurplågare.

Tänkte börja med 'Dagens sanning'.
Får ni veta lite mer om mig. För det är inte så många som vet så mycket om mig.
 
 Jag är livrädd för att bli kär.

Såg att Zac Efron eller vad han heter ska spela ´JW´ i  den amerikanska versionen av Snabba cash.
Är dom knäppa eller?
Joel Kinnaman ser ut som en riktig bad boy och han passar att spela såna.
Den andra gör ju typ barnfilmer. Undra vem som valde ut honom egentligen.
Det är min åsikt. Vad tycker ni?

Dagens film: Hangman.
Dagens låt: Linkin Park - with you.
Dagens serie: My name is Earl. 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad tycker du om min facelook idag?:)

2010-04-16 @ 17:20:44
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0