14 april.

Det var en tjej som frågade om min header.
Den har faktist min snälla vän Nathalie gjort till mig.
Jag har själv photoshop, men fattar det inte bara.
Tycker det är så himla konstig.
Jag har t.o.m vart på en kurs för det.
Men det var så tråkigt att jag halvsov.
Om du har photoshop så är det nog bara att sitta och pilla tills du lär dig.
Jag ahr bara inte haft orken till att göra det fast jag har haft det i nästan ett år.
Haha, lat jag vet.



Dagen har vart super!
 Umgåtts med folk som får mig så himla glad.
 
 Jag, Johanna, Bilbo&Fia.C åkte in till Motala i en FÖR VARM buss.
 Vi höll seriöst på att dö i den.
 Jag köpte 2 tröjor till mamma, en som det står ´every day is a happy day´ och sedan en med em döskalle! Och som pricken över iet 6 glassiga örhängen till det.
Hon måste ju va lite grym, haha. :)
 Sen gick vi till donken, tjocka som vi är. Vi gick ju iaf. ^^
Dom fick mig att smaka blåbärs pajen.
Den va god i början, sen blev det för mycket.
 Vi satt ute i det mysiga vädret och jag&Bilbo kom ut tidigare då pratade vi om att det var så kul att Johanna var med oss.
Och de här är Bilbo; Ja, visst är det roligt att AAAAAAH.
Haha, hon trodde det kom en fiskmås.^^
 Sen gick vi tillbaka till stan och busade.
Jag och Bilbo fick värsta fnattet och började dansa till Highwayman.
 Måste sett väldigt roligt ut. Haha. Träffade även Martin.
Sen träffade jag Pål(per) och hans kompis.
Den dumma jäveln kallar mig ju lillis. -.-
Min mamma fyller ju imorgon(torsdag) så vi åkte hem tidigt för att vi skulle fira henne.
Då var ju nästan alla systrar där, saknades en.
Vi lekte kurragömma med Alva.
Jag, Natta och Bilbo.
Måste sett grymt jäkla roligt ut när en nästan 18åring, en nästan 16åring och en 25åring springer som galningar för att hinna gömma sig på tre sekunder. xD
Sen lekte jag, Alva, Johanna, Natta, Nettan, Matilda&Bilbo något med ekorrar.
HAHHAHA, det måste sett ÄNNU roligare ut!
 Liksom folk mellan 16 - 29 leker som småbarn. xD
 Dagen har iaf vart perfekt!
Underbart att va så glad!

Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillade din kommentar du lämnade i kissies blogg :P

2010-04-15 @ 22:31:28
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0