12 april.

Några i Sverige jag verkligen tappat förtroendet för är polisen.
Vad gör ni egentligen?
Om vi ringer till er och vill att ni ska komma ska ni väl för fan göra det?
Nej, istället jagar ni små tattare.
Shit. Man får ju nsäta värre straff om man snor än om man dödar någon.
Är det rätt tycker ni?
USA är mycket bättre. Speciellt Texas.
Där avrättar dom asen, bättre det än att spara på skiten.
 Och hur kan man ha isoleringsceller för personer som har våldtagit, mördat barn o.s.v.
Det är sjukt.
 Och dom som gör illa djur?
Lite samhällstjänst och böter.
Det är inte rätt, tänk om någon skulle skära upp skinnet på era barn?
Skulle inte ni reagera?
Jag reagerar som fan om någon ens tänker tanken på att skada min djur eller något djur överhuvudtaget. Jag tänder till. Finns inget stopp i mig då.
 Inget stopp alls.



Dagens film: American History X.
 Dagens låt: EMINEM - Lose yourself.
Dagens serie: Criminal Minds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0