-

Eftersom jag är sån djur vän och min granne inte är det och med tanke på förra inlägget
så tänkte jag berätta om en sak jag och mina kompisar gjorde i september - oktober 2008 !
 Min granne är lite knäpp, eller okej då. Rätt mycket.
Och dom har inte kasterat sin katt så det har gått från 1 till ungefär 50 st.
Det kallar jag djurplågeri.
Och jag tänkte att eftersom det fanns 8 kattungar så bestämde vi oss för att rädda dom och ge dom ett bra liv.
Skulle gärna gjort det med dom vuxna med. 
Men lite svårt att få dom tama. :/

Iaf vi lyckades få in 6 kattungar.
vi döpte dom till Anton, Danni, Morgan(Mojje), Cosmo , Siri&Love.  
Anton och Danni överlevde inte.
Anton avlivades och Danni hittades död i min systers säng.
Jag misstänker assisterna!

Idag mår katterna bra. Dom är stora och mysiga.
Siri är den som söker mest uppmärksamhet.
Hon följer efter en när man går omkring och ska pussas med en.
Cosmo har vart sjuk några gånger, men han har överlevt!
Han vägrar ge upp och vi vägrar släppa honom.
Här kommer bilder på dom 'små'.

Siri.

Cosmo.

Love( den svarta).

Mojje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0