24 september.

Fuck vad jag saknar dig!
Det är grymt jobbigt att du bor så långt bort nu. :(
Precis när vi började komma nära varandra efter vårt bråk om äckel Kristoffer.
Flyttade du. :(
Fan!
Du, jag&Linda brukade ha så kul.
Och nu snackar vi knappt, det är rikigt hjärtkrossande.
Jag vill bara säga att jag älskar dig, Patricia!
Och att jag saknar dig. ♥
http://www.youtube.com/watch?v=G0EtXLPsSDg&feature=channel_page
Patricia&Linda.


Patricia.

Linda&Patricia.


Hur mycket jag saknar dig går inte att beskriva i ord!
Fan, varför ska alla flytta?:(
Tre år på hälla och sedan helt plötsligt utan dig på carlsund.
Jag behöver och saknar dig.
Våra hälla dagar var bäst!
Jag saknar tiderna på hälla så grymt mycket.
Och när man tänker efter så var det den bästa tiden i mitt liv.
Jag älskar dig, Sofie.
http://www.youtube.com/watch?v=Ou1ru3I4LX4&feature=channel_page

Nathalie, Elin, Sofie,Nathalie&Elin.
Vi nior var bäst!

Sofie&Elin.

Sofie.

Sofie&Nathalie.


Men mest av allt saknar jag en person som knappt pratar med mig.
Jag älskar dig.

Trackback
RSS 2.0