28 september.

tisdag, 15 september.

Enligt Johanna åkte jag fin bil hem ;)
haha, hon hade lånat Mats audi. Och ja. xD
Vi hade skit kul i bilen, ' gubbe fläsk ' xD

Alva&Johanna.

Alva&Jag. Snyggt jag vet.

Alva&Kornelia.

Nattas katt Rasmus.

Cosmo/tossel.

Kornelia&Alva.

Alva.

Kornelia&jag.

Jag&Alva.


Onsdag, 16 september.

Jag, Belle,Johanna&Fia.



Natti.

Nattas&Mitt. Mitt är svullet så klaga inte. Brände mig på plattången.

Fia.

Johanna.
 
 Johanna&Jag.

Fia, Johanna,Belle&Jag.

Belle.

Fia, Johanna&Belle.


Torsdag, 17 september.
gick en promenix på dagen. :)
Och sedan drog jag upp till hälla.


Johanna.


Fredag, 18 september.
Johanna, Natta, Belle&Johanna igen.


Lördag, 19 september.
Jag, belle&natti åkte in till motala och hämtade min älskling.
Lekte lite i stadsparken, gick promenix och tog vi bussen tillbaka till bbg :)
så grymt skönt att veta att hon inte kan svika en!
jag älskar dig!


Söndag, 20 september.
Jag&prutto gjorde iordning oss, gick förbi fia och gick sedan ner till natta :)

Belle, Fia, Natta&Alva.

Jag&Alva.
- Aldrig utan dig!

Alva.

Alva&Jag.

Belle, Natta&Fia.


Onsdag, 23 september.
Jag följde med Linda till mariebergsvårdcentral.
Va där i lite mer än 2 timmar tror jag.
Jag läste 64 sidor i min bok medans jag väntade. xD
Tillslut kom Lindas läkare ut och bara;
- är det du som är Karolina?
- Ja?
- Kom nu! Din vän behöver dig!
Jag bara okeeej. xD

Linda;
- skriv 60 med?
Läkaren;
- Vad jobbig du är!
Linda;
- Får vi gå nu?
Läkaren;
- Måste ni det?
För jag kan skylla på att jag måste springa in till dig så slipper jag ha några andra patienter.

Så jävla sköööön! xD
Sen drog vi till stan, vi hade turen med oss för pappa var i motala och jobbade på apoteket så fick pengar :)
jag&linda fikade och sedan drog jag hem. :)

Linda.


Onsdag, 23 september.

Natta, Alva,Natta,Belle&Alva.


 Fredag, 25 september.
Blev lite lkpg :D
Man blev as yr när man snurra på den där. xD
Fia, Bilbo, Belle&Jag.

Bilbo, Belle, Natta&Jag.


Måndag, 28 september.
Emil.

Alexandra.

Jennifer.

Tommy&Emil. Dom är lite busiga.

Trackback
RSS 2.0