04 oktober.

Helt sjukt kul kväll. xD
Med grymt sjuka,men roliga personer! :D
Var nära ett tag att jag åkte hem. Men fyfan vad tur att jag inte gjorde det. :D
Ångrar inte en sekund.
Min dag började iaf med att jag vaknade upp brevid joachim :)
Sen så fixade jag med katterna. Speciellt sjuklingen.
Sen kom haaaaabibi :D
Vi fixade lite och sedan drog vi ner till bussen. Det regnade och sedan var det fullt på bussen med(Y)
Men gud vilken söt flicka det var på bussen!
Hon kan inte vart mer än ett par år.
Och hon satt och skrattade åt oss. Så grymt söt.
Ludde pudde var med på bussen med. Och han var snäll och hjälpte oss :D
Det blev att dra till väster och köpa lite dricka.
Och fy fan vad killen i kassan skrämmde oss. xD
Sen blev det att åka tillbaka till stan och ja, ludde hade inte ens åkt så vi skulle ta bussen till charlottenborg tillsammans.
Men ludde fick skjus ist. :o
Så ja. Det var 30 minuters onödig resa.
Sen kom ludde tillbaka. Och vi fick sitta ute i 25 min -.-
När bussjäveln väl kom så säger busschaffisen att den inte åker förbi där vi skulle gå av för att det var 309:an och inte 303:an.
Så han skulle säga till oss när vi skulle gå av. Men ja, HAN GLÖMDE OSS! -.-
Och ja, belle blev riktigt sur. Och ena bussen gick bara till väster.
Så vi fick åka runt hela motala igen.
Vi åkte nästan 3,5 buss. xD Min röv dog. xD
Sen kom bubben&ronny och hämtade oss vid blå kiosken. :'( i miss you, natheer!
Vi trodde att det bara skulle va Ronny&Kim. Men vi hade fel.
Bubben&josef var även med. xD
Dom drog med oss på fest. Hos en helt okänd person, men som tydligen visste vem jag var pga jim. :O Sjukt.
Såg några välbekanta ansikten som ture,jocke&fredrik. :P
Asså ja, ronny & någon gjorde världens äckligaste drinkar och drack. BLÄ!
Men kul va det :D
Sen kom robin edoff, emh, hilde(?) och hans tjej. Uppfattade inte namnet. Men hon verka snäll. :)
Och ja, robins jävla fråga kommer jag alllldrig glömma;  ' tycker du om banan ' ? xD
Helt galen fest xD
Sen drog jag, belle, ronny, josef&kim hem till ronny igen. Helt galet jobbigt att gå.
OCH HAHAHAH, ja. BELLE RAMLA I BACKEN. xD JAG DOOOG. xD
Ronny tog fram sin orm. Och det lät ju oxå bra. xD Men ja, en riktig läskig jävla orm :(
Och josef va så jävla dum. Så han la den på mig och den kom nästan upp i ansiktet på mig.
Jag trodde jag skulle börja tjuta. :o Håller den sig på avstånd så är jag nöjd!
Men det kommer bli hämnd!!!!
Pappa kom och hämtade mig runt åtta och hur belle låg då, asså aj. Min nacke skulle dött.xD
Men tack alla för en bra kväll :)
Det känns att jag behöver ha roligt. :)
jag älskar dig, belle.Du är min bästa vän♥

Trackback
RSS 2.0