18 oktober.

Skulle va grymt skönt att flytta från Östergötland.
Iaf ett tag. Gå i skolan i ett helt annat län.
Eftersom jag itne går i någon skola just nu så spelar det ju ingen roll.
Känns som Motala ger mig tårar. Ingen glädje alls.
 Men något mycket bättre skulle va om jag fick med mig någon.
Tex Belle.
Gud vad bra jag skulle må då.
Jag älskar dig, Belle! ♥

Jag hatar att ha det såhär.
Jag hatar att jag tänker på dig hela tiden.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag saknar dig så jävla mycket.
Men varför?
Det har gått lite mer än två månader och jag trodde saknade skulle försvinna.
Eller iaf minska,  men den blir bara större och större.
Jag hoppas att jag slutar älska dig snart.
Så jag slipper känna att hjärtat gör ont. Jag vill inte va utan dig.
Men jag måste gå vidare.

i miss us.

Trackback
RSS 2.0