08 oktober.

För ett år sedan.
Hur gammal var du? - 16.
Vilken klass gick du i? - IV08B.
Vad hade du för hårfärg? - Brunt.
Hur lång var du? - Typ som nu.
Vem var du kär i? - Marcus.
Hade du någon pojk/flickvän? - Nej.
Vad brukade du göra på fritiden? - Samma som nu.
Vilka umgicks du med? - Samma folk som nu.
Hur såg du ut? - Som vanligt.
Var allt bättre då? - Ja.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ja.
Har du förändrats? - Lite kanske.

Nu.

Hur gammal är du? - 17.
Vilken klass går du i? - IV09B.
Vad har du för hårfärg? - Brunt.
Hur lång är du? - Ca 1,69.
Har du någon pojk/flickvän? - Nej.
Vad brukar du göra på fritiden? - Va med folk.
Vilka umgås du med? - Massor folk.
Hur ser du ut? - Som ett monster, haha.

Har du.

Kysst någon? - Ja.
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja.
Slagit ner någon? - Ne.
Ljugit för en bra vän? - Tror jag inte.
Svikit någon? - Mm.
Fuskat på prov/läxförhör? - Ja.
Blivit kallad Bögjävel? - Nej.
Kallat någon Bögjävel? - Ja.
Druckit alkohol? - Ja.

Vem.

Skrev du senast till på msn? - Jocke.
Kramade du senast? - Felicia.
Kan du lita på till 100%? - Alva.
Är den finaste personen som finns? - :'(
Vill du vara med just nu? - :'(
Ringde dig senast? - Marcus.l.
Skickade ett sms till dig senast? - Jocke.
Skickade du ett sms till senast? - Jocke.

Vad.

Drack du senast? - Cola.
Köpte du senast? - Puder.
Gjorde du igår? - Pluggade.
Ska du göra imorgon? - Vet inte, märks.
Vill du göra just nu? - Krama om någon. :(
Åt du senast? - På lilla hem.
Är närmast dig som är rosa? - Mina trosor.

KÄRLEK
& FÖRHÅLLANDEN.

Du är kär nu - Fuck off.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Mm.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Mm.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej.

ÄRLIGHET.

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - Ja.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja.
Jag har fuskat i ett spel - Aao. :P
Jag har struntat i ett prov - Ja.

DÅLIGA TIDER.
Jag har druckit alkohol -  Ja.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Ne.
Jag kan inte svälja piller - Jo.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Hell no.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja.
Jag har vaknat gråtande - Mm.
jag har somnat gråtande - Mm.

DÖDEN.
Jag hatar begravningar - Ja.
Jag har sett någon dö - Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja.
Någon nära till mig har begått självmord - Mm.

Trackback
RSS 2.0