31 juli.

Jahopp, klockan är 05:47 och jag har grymt tråkigt.
Kan inte sova. Tänker nog för mycket.
Iaf. Dagen sov jag bort. Sen cyklade jag&bilbo ner till dansäter området och mötte tess,danni&elin. :)
Trevliga tjejer. Och fick träffa en saknad Tess!
Vi snackade och körde 'buzz', haha. Jag slog nästan Danni med min grodman. :D
Sen när vi skulle dra hem drog Tess samtidigt och hon bara;
' åh, kolla en padda. ' Haha , så jävla söt. :) Hoppas vi ses snart igen, gumman!
Jag sitter mest hemma nu förtiden så bara att höra av sig. :)

Och inatt kom älskling hem.
Så längtar tills han kommer hiiiiiiit. Baaaaaaah, kan knappt vänta!
Jag ska krama sönder honom. Och pussa!
Hoppas du haft det bra. Men jag hatade att du åkte. Trodde jag skulle dö av saknad. :(
Så är glad att du är hemma. :*
Tänker hålla fast dig så du inte kan åka(a) hihi.

Och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ' bedtime storys ' .
Älskar den filmen. :D

Trackback
RSS 2.0