25 juli.


Förlåt.
Jag vet inte vad jag ska säga.
Jag vill bara säga förlåt för precis allt.
Förlåt om jag såra dig. Förlåt om jag krossade ditt hjärta.
Men Toni. Jag ville bara att du skulle bli lycklig, jag ville aldrig. Jag upprepar aldrig såra dig..
Och att veta att jag sårade dig tar död på mig. Det är jobbigt att le. Det är jobbigt att se bilder på oss.
Du förstår nog inte hur mycket jag saknar oss. Våra lyckliga dagar.
Jag miste min bästa vän på en kvart.
Jag vet inte hur du mår nu. För vi pratar inte längre. Du har tagit bort mig på bdb&msn.
Jag tror t.o.m du har tagit bort mitt nummer.
Skulle jag kunna, skulle jag ge dig solen. För du är lika vacker som den. Och du var min solstråle.
Jag ångrar ingenting med dig. Ingenting.
Du visade mig vad lycka är.
Och jag hoppas bara att du mår bra. Att du har funnit lyckan!
För om du är lycklig ska jag låta dig vara det!
För det är allt jag önskar mig, att du är lycklig!
För du om någon förtjänar det!
Jag hatar att må såhär.
Det finns nog inte ens ord till det.
Det gör ont varje gång jag andas.
Saknaden efter dina varma kramar gör för ont.
Jag klarar inte av det.
Men jag hoppas du fortfarande vet.
Att jag älskar dig!

Its so hard to say that I'm sorry, I'll make everything alright
All these things that I've done now what have I become
And where'd I go wrong
I don't mean to hurt, just to put you first
I won't tell you lies (Im sorry)
I will stand accused with my hand on my heart
Im just trying to say.

Im sorry it's all that I can say
You mean so much and I'd fix all that I've done
If I could start again
I'd throw it all away to the shadows of regrets
And you would have the best of me.

I know that I can't take back all of the mistakes
But I will try
Although it's not easy, I know you believe me, 'cause I would not lie
Don't believe thier lies, told through jealous eyes, they don't understand (Im sorry)
I won't break your heart, I won't bring you down
But I will have to say.

Im sorry, it's all that I can say
You mean so much and I'd fix all that I've done
If i could start again
I'd throw it all away to the shadows of regrets
And you would have the best of me.

Im sorry its all that I can say
You mean so much and I'd fix all that I've done
If I could start again
I'd throw it all away to the shadows of regrets
And you would have the best of me.
Trackback
RSS 2.0