11 december.

Jag vill finna ord för att berätta hur mycket jag saknar dig.
Men det går inte.
Jag önskar du vore här med mig. Jag vill höra ditt skratt igen.
Jag förstörde den enda mobilen där det fanns en inspelning med ditt skratt.
Helvete.
Det är som hjärtat slits i tusen bitar när jag tänker på det.
4 år, 6 månader och 13 dagar.
Jag saknar dig, varje dag, varje sekund som går.
Det började lukta cigarett rök i mitt rum för ungefär 10 min sen.
Då började jag tänka på dig igen, om det är du som var här.
Varför det alltid den bästa personen som dör först?
Det gör ont inom mig när jag vet att ditt liv bara slockna.
Du förtjänade att leva vidare, och ibland önskar jag vi bytte platser.
Men nu börjar jag bli för upprörd så ska sova nu.
Jag hoppas att du har det bättre nu. Och att jag&alla andra älskar dig.
Jag glömmer dig aldrig.

r.i.p natheer behnam buya ♥

Trackback
RSS 2.0