08 december.

Här har vi fest bilderna från i fredags!
Tack för en underbar kväll. :D


Vi träffade Linda för jag hade köpt en födelsedagpresent till henne. :)
Och då följde vi med henne till Phone House för hon skulle fixa en sak.
Och folk som känner mig&Bellis vet nog hur vi är. xD
Och han som jobbade där inne sa såhär;
- Ni låter som mig och mina kompisar. Jag visste inte att tjejer var så.
xD
När vi var på össons i väster så jobbade värsta snyggingen och han såg oss när vi hade svårt att välja dricka.
Så i kassan sa han; - Så ni bestämde er tillslut.
MUUUMS.

Bellis fixade sitt hår innan vi drog in till motala och fixade saker.

Vi åkte till Annette för att fixa oss och Nettan hjälpte Bellis med håret.
Och min bebis var där.
Lasse&Nettan har Luna för att testa på hur det är att ha hund.




Haha, vi tog av oss skorna i bussen pga att busschaffisen är en surtant.
Och då ropade hon upp i högtalaren att om man skulle ha fötterna på sätet skulle man ta av sig skorna.
Sen så bara; Tjejrna där bak har gjort det. Dom är jätte duktiga.
Alla vände sig om och fyfan va jag skratta. xD
Vi träffade även två assss sköna snubbar på bussen.
Så grymt jävla roliga!:D







Det blev mycket pussandes för mig.xD


 
 












Jag,bellis&två brudar gick in till stan. Jag och bellis hade med oss nattas glas. xD
Jag har ett svagt minne av att vi köpte milkshake xD
Sen försvann tjejerna och vi mötte upp två militärer som hade muckat och va i lkpg och firade.
Dom försökte övertala mig att att ta in på hotell. Man typ bara naaae.
Förlåt Andreas för att jag missa bussen. Hoppas du inte är arg.
Träffade även Becca under kvällen. :)


Tack alla trevliga personer för en underbar kväll. :)
Men jag fick nog i mig liiiite för mycket av det goda.
Usch inte bra att va så full.
Men aja, man lever bara en gång. :D

Trackback
RSS 2.0