17 augusti.

Och påminn mig att jag måste be Söta Clara hjälpa mig byta bild och fixa lite på bloggen.

Bloggen har inte blivit uppdaterad på länge.
Har inte orkat eller haft tid.
Men ja.
Min värld är upp och ner.
Vet inte vad jag ska tro eller göra snart.
Jag vill bara bort.
Klockan är 05:55 och det är nu måndag.
På onsdag börjar skolan.
Nej säger jag bara.
Jag vill inte.
Jag orkar inte ens ta mig upp ur sängen efter 16 timmars sömn.
Hur ska jag orka ta mig upp vid sex och dra till skolan?
Jag kommer bryta ihop.
Jag vill må bra!
Och usch.
Och som pricken över i:et mår jag illa och det snurrar i huvudet.
Skit kul.
Helvete.

Och för att Toni/Totti/Gullunge/Dum-Dum alltid får mig glad
 och speciellt den här bilden får mig glad blev det den!




Och Joachim Olsson är den sötaste kortisen :D

Trackback
RSS 2.0