29 augusti.

Jag vill att du ska prata med mig.
Spelar ingen tid på dygnet.
Spelar ingen roll hur glad eller jag ledsen jag är.
Spelar ingen roll hur trött jag är.
Jag vill att du ska berätta allt för mig.
Jag kanske inte kan säga dom rätta orden för att få det bra.
Men jag kanske kan få dig att le för stunden.
Jag kan hålla om dig och aldrig släppa.
Jag skulle aldrig kunna läka såren. Men jag skulle vilja hjälpa dig att plåstra om dom.
Även fast jag vet att jag aldrig kommer få dig att må bra vill jag hjälpa dig finna en som får dig att må bra.

Allt bara för att jag älskar dig och tycker du är värd guld.

Du har ögon som kan få en ängel att gråta. Så vackra och fulla med liv.
Men ändå så sorgsna.
Du har ett leende som får solen att bli svag.
Du har en personlighet som får älvorna att bli avundsjuka.

Trackback
RSS 2.0