31 augusti,

hahahaha, ja. Han är lite söt han.
Jag håller på att dö här hemma. xD
Men det roligaste jag vart med om att han satt
nästan mitt emot mig på lilla hem och jag såg honom inte. xD


-     LαρρeИ || ★ (U) ☆ ))¬     ont i huvudet -_o     ๑ツ,- säger:

bara för att du är en liten plutt och är avis :D
'      karolinalundgren.                belle, bästis :* säger:
men käft :-O
-     LαρρeИ || ★ (U) ☆ ))¬     ont i huvudet -_o     ๑ツ,- säger:
ja en sån har jag, det har alla :D
'      karolinalundgren.                belle, bästis :* säger:
meh xD
-     LαρρeИ || ★ (U) ☆ ))¬     ont i huvudet -_o     ๑ツ,- säger:
:D
'      karolinalundgren.                belle, bästis :* säger:
sköning xD
-     LαρρeИ || ★ (U) ☆ ))¬     ont i huvudet -_o     ๑ツ,- säger:
ooja! alltid =P

Trackback
RSS 2.0