11 augusti.

Att du och jag pratar är är magiskt.
Hela du är magisk!
Att beskriva dig är omöjligt.
För hur långt man än skriver får man aldrig med hur otrolig du är.
När jag skriver med dig, när jag pratar med dig, kramar dig då är jag lycklig.
Det är en obeskrivlig känsla.
Och nu behöver jag dig som allra mest.
Jag behöver någon som kan krama om mig när jag är ledsen.
Och det gör ingen som du gör.
Min egna sol.
Varje dag önskar jag mig tillbaka till tiden med dig.
I stadsparken, vid össtensson, i borensberg, vid donken, i råssnäs.
Första gången du&jag var! När vi gick så mycket att mina skor gick sönder.
Ditt fel. :(  haha. Men det gjorde inget. För jag var med dig.
Och det betydde mest!
Jag älskar totti kramarna.
DOm var så varma och fulla av kärlek.
Och när jag träffar dig kommer jag fälla minst en tår.
Det kan jag säga redan nu.
Det känns.
Jag saknar dig, och hur mycket går inte att beskriva.
Och jag älskar dig minst lika mycket som jag saknar dig!

Våran lyckliga tid.













Det får bli den sista. För det finns så många underbar att välja mellan<3
Jag älskar dig, Toni Louis / totti / gullunge / dum-dum. 
Trackback
RSS 2.0