9 februari.

Dag 25 - vad jag skulle hitta i väskan.
 
I min väska ?
Haha, det är väldigt olika.
Men typ smink, kamera, olika tabletter ( allergitabletter o.s.v ).
Sen beror det på vart jag ska. ^^ Jag tar med det jag brhöver liksom. :)




Tänkte berätta om min tisdag som jag spenderade bajs fia♥
vi gick runt på stan och kollade lite. Båda köpte naglack och jag köpte trorsor. Sexiga jävlar.
Köpte även en present till Bells. Men ni får se vad det är när hon har fått det. :D
Sen drog vi till donken, tjocka och hungriga som vi är. :D haha.
FAN VA NICE ATT DOM HAR TAGIT TILLBAKA DOM BÖJBARA SUGRÖREN! WOOOHO. :D
 
Haha, sen gick vi faktiskt tillbaka till stan, lite kallt men rätt skönt. :)
Jag köpte världens sötaste body till Saga, sen väntade vi bara på Linda.
Men det tog så lång tid så vi åkte hem istället. ;) Men träffar Linda på fredag♥
och tack fia för dagen! :*

fia&jag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0