20 februari.

Jag var ju med Linda i torsdags. Har glömt att berätta det.
Vi hade så grymt roligt. Fast det har vi ju alltid. Men ändå. ^^
Först så gick jag, Linda, Gajje och Saga till Gajjes jobb.
Dom åt och jag satt o underhöll Saga. Och ja, hon gillar att göra allt man inte får. Precis som det ska va;) Haha, nae men aa.
Sen gick jag och Linda ner till stan och gick runt och fixade lite. Sen gick vi upp till Gajjes jobb igen och Linda lämnade pengar och så gick vi ner till stan igen. Haha.
Hon slapp dra barnvagnen i snön iallafall. :o xD
Vi tjockisar drog till godishuset och där faila vi. Han som jobbade där skratta åt oss. xD
Sen gick vi in och satte oss på donken o värmde oss! Det behövdes ska jag be om att få tala om.
Vi satt där i någon timme eller två.
Sen gick vi tillbaka till stan. Va fan gjorde vi sen? Haha, vi gjorde något iaf.
JO, vi gick till apoteket och då kom Gajje och vi drog till Willys och handlade.
Sen fick vi springa till bussen och jag sprang med barnvagnen. Haha, måste sett roligt ut. xD
Sen gick dom av vid sig och jag åkte hem. :)
Efter vart vaken i nästan 27 timmar gick jag o la mig. ;) Hann knappt lägga mig i sängen. Haha.
Tack för dagen!
 
Kassa mobil bilder, men bättre än inget. ;)
Hon har bodyn hon fick av mig på sig (a)


Förlåt för bilden men den var så söt! :D
Och finns det något bättre än att kolla på en mamma och dess barn busa eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0