20 februari.

Dag 3: Skriv om en nära person.

Jag har valt min mamma, Eva-Karin.
Det finns ingen viktigare person, om jag inte träffar henne under dagen blir jag jätte olycklig.
Jag älskar att krama henne, för då känner jag mig så trygg.
Jag tycker verkligen synd om dom som inte har en mamma eller en bra mamma.
Jag förstår inte hur dom klarar sig. Starka personer!

 Hon vet direkt när något är fel, jag förstår inte hur. Men det vet hon.
Ett liv utan min mamma skulle inte va ett liv.
Jag älskar dig, av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: wictoria

åh! :(

2011-02-23 @ 17:37:47
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Michael

Haha, min mamma heter också Eva-Karin. Det trodde jag inte att de namnet var vanligt att heta i Sverige^^

2011-02-23 @ 18:09:15
Postat av: karolina lundgren.

Michael: haha ,grymt då :)

2011-03-09 @ 07:54:52
URL: http://karolinalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0