2 februari.

Greta och jag tog en promenix ner till byn och mötte upp Nettan&Stella.
Det var isgata, fan vi höll på att slå ihjäl oss!

Nettan skulle till tandläkaren så vi andra drog hem så länge. Stella gick och titta bakåt hela tiden.
Pluttan kollade nog efter matte.

 Efter ett tag kom Nettan med vi var mest ute och kollade när Stella, Luna&Texas flummade.
Vi satt även i köket och var helt mongo. Jag lovar och svär. xD
Haha, tror alla 3 höll på att kvävas pga allt skratt. ^^

Stella började klättra på Nettans axlar och skulle sitta där som en jävla fågel. xD
Sen sa Nettan:
- jaha, du ville va hos Karro.
Och bara "slängde" över henne. xD Då börja hon klättra på mina axlar så tillslut låg hon på min rygg.
 Så ni fattar hus skönt jag stod va?;)
Runt 2 kom min älskade mamzi hem en stund.
Och sen runt 4 drog både mamma, Nettan&Stella Bella.

Stells som bebis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0