6 oktober.

När jag är kär i en person och den lämnar mig då vill jag oftast behålla saker jag fått av dom.
Eller minnen.
Men inte när det gällde dig. Då ville jag bara få bort sakerna så fort som möjligt.
Allt gjorde så jävla ont efter dig.
Det gör fortfarande ont.
Den där låten. Den där jävla låten får mitt hjärta att sluta slå.
Den får mina tårar att falla. Den får mina händer att skaka.
Den får mig att sluta andas. Jag vill inte höra den!
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!



Dagens film: Eclipse.

Dagens låt: Erik Hassle - Taken ( still in my blood ).
Dagens serie: Grey´s Anatomy.

Dagens sanning!

När jag är rädd då vill jag att någon ska krama mig.
När jag är ledsen vill jag att folk ska lämna mig i fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0