4 oktober.

Jag har inte så mycket att skriva för jag är sjuk.
Så jag berättar lite som har hänt.

Alva bestämde sig för att bada när det var svin kallt ute. Galen unge.


Vi har fått tillökning i Lundgren.
Lilla Stella Bella. :D



En dag fick jag, Flugan, Bilbo, Alva&Mamma fnatt.
Så det slutade såhär. Ja, vi driver med en religion. Men Ana-Gina driver ju med våran så.
Vi hade förbannat jävla kul så ärligt talat så skiter jag i eran åsikt :D
Ohjust det, berätta jag att min mamma suger på att att ta kort?xD

 Kornelia, jag&Alva.



Alva, jag, Fluga&Bilbo.

Bilbo, jag, mamma, Alva&Flugan.


Baby attackerade mig :o


En riktig misslyckad kväll.
bilbo, flugan, elin, johanna&jag.

bilbo&elin.

elin&bilbo.
jag&flugan.



Plus Johanna.


Dagens film: Remember me.
Dagens låt: Linkin Park - The Catalyst.
Dagens serie: Tredje skiftet.

Dagens sanning!

Jag älskar hajar! Jag tycker att de har sin egna skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0