22 oktober.

Blev först skola, sen mötta upp gänget. Dra till bbg och gå ut med hundarna och handla lite.
Sen drog jag, flugan, ryssen, bilbo&tjällmo till Davve. Bellis skulle va själv där så vi lagade mat och väntade på att grabbarna skulle komma hem!
Maten blev jätte god och jag var jätte flummig så jag satt och sjöng hela tiden. xD

Runt tio tog jag, tjällmo, flugan&bilbo bussen till Motala.
Vi skulle möta upp Peder och Bohm. Men dom var sega som vanligt så vi satte oss på donken och väntade på dom. ;)

Mötte även Jesper, Sebbe, Robin.L och Robin.E där. :D
Sjuka men goa grabbar!

Kornelia;
"Jag känner ingen som heter ida."
Jag;
"Jag har en kusin som heter Ida. "
Kornelia;
"Jag ja. "
xD

Sebbe;
" det är bara 12 dagar kvar. 13 om man räknar med den här dagen.
Men det är ju inte så många timmar kvar så det räknas inte som en dag "
hhaha. xD

Tack för kvällen :)

 F;I;K;K håller alltid ihop.
 

 Dagens film: Scream.
Dagens låt: Petter ft. Veronica Maggio&Snook - Inga problem.
Dagens serie: Efterlyst.

Dagens sanning!

jag tycker om när det svider ( ibland ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0