20 oktober.

Riktig bra dag! Mycket skratt.
Efter skolan så drog vi till stan. Jag köpte lite ljusrör och shit från lekia som vi roade oss med. :D
Sen kom Pierre och Ajith.
Vi hade absolut ingenting att göra så vi åkte runt med stadsbussarna.
Satana vad vi skratta. :D
Men jag glömde mina skolböcker på bussen. : /
Men dom fanns varken på bussen eller hos busschaffisen så någon råtta tog väl dom.

Sen kom PederPonken. Jag, Tjällmo, Ponken&Bilbo drog till torpet utanför ulfåsa och checkade in det när det var ljust. ^^ Bläh, äckliga skog.

Sen minns jag inte vad vi gjorde. xD

jag, kornelia&johanna.

världens sötaste lilla Pierre :D


den gick sönder. -.-


Dagens film: Ice Age 3.
Dagens låt: Avril Lavigne - When you're gone.
Dagens serie: Otämjt och oklippt.

Dagens sanning!

jag stör mig om jag har samma nagellack flera dagar i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0