18 oktober.

Tror ni jag hann med stadsbussen? NAAAE.
När jag var vid gamla "Hugo" där "Texas" ligger nu. Då åker bussfan förbi mig!
BAH. Va sur jag var.
Men som tur var träffa jag Linda som skulle till praktiken. Så hon höll mig sällskap till 10 över. :)
Väl i skolan mötte jag upp Johanna :)

Efter skolan drog jag&Johanna in till stan och mötte upp Flugan.
Vi drog tillbaka till Bbg en snabbis och sen drog jag & Flugan tillbaka till Motala. :)
Mötte upp Peder en stund sen Linda. :)
Kommer några söta videosar från när vi var hemma hos Linda. :)
Jag leker med lilla Saga. (:

Sen skjusade Peder hem mig och Fia:*
När jag kom in såg jag att jag hade tappat min tumring. :(

Bläh.


Jag & Johanna. Fett snygga mössor. Vi vet ;)
 

Dagens film: Gisslan.
Dagens låt:
Dagens serie: " Människoätare".

Dagens sanning!

jag tål inte tomater, men brukar äta det ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0