06 december.

Alltså varför har jag så sjukt dyr smak när det
gäller Noah?😂
Jag bryr mig inte om märkes saker och liknade,¨
visst att jag kan tycka vissa saker är galet
snygga och drömma om att ha den men det är allt.
När det gäller Noah så är det mer än drömmar.
Alltså jag har sånt jävla sug på Elodie Details
 och Petite Cheries åkpåsar att jag får nästan
bita mig i fingrarna för att inte klicka
hem. Och nu när Petite Cherie är på rea på
Jollyroom är det nästan svårare,
jag tänker:
"det är ju inte så jätte farligt pris nu,
vi borde ha råd? Noah behöver ju en."😂
Sen kommer jag på mig själv i sista sekunden
att vi HAR inte råd, speciellt inte nu
innan jul.😒🙈
Samma sak med en tripp trapp stol, vi har
en antilop från Ikea just nu. Så otroligt
tråkig srol och den kommer han nog inte kunna
ha så länge om han växer i den här farten.😂
Avskyr att dom hade tagit bort den röda och blåa,
vit är stilrent och snyggt men inte på en plast
stol, trä ja. Plast nej. Det är bara förbannat
tråkigt🙈
Men en sak älskar jag faktiskt med dom, dom
är så otroligt lätta att ta med när man
ska någonstans, till exempel när man ska
iväg till någon som inte har en stol
till mindre barn.
I framtiden när Noah äter mer fast mat
skulle det vara bra om han har en stol
hos alla vi är hos ganska ofta(mor/farföräldrar,
fastrar/mostrar och likande) men det skulle
bli skit dyrt för oss.😂
 
Noah kommer ju behöva en åkpåse snar
t när vi byter till sittdelen(vilket jag
drar ut på så länge jag kan då jag älskar
liggdelen och så länge Noah accepterar
den kör vi på den.😊
Men snart är vi där när vi behöver en,
men jag har inte hittat någon som jag blir
lika kär i som är lite billigare. Så vart
hittar man det? Den måste ju även matcha
vagnen.🙈 Skulle valt en svart vagn.😂
 
I-landsproblem jag vet, men det är lättare
att tänka på sånt här trams än på att
imorgon kanske jag inte har en pappa
längre. Då tänker jag hellre på mina
larviga I-landsproblem, det är enklare.
 
Min fina, underbara, otroliga kille, om
jag kunde skulle jag ge dig solen.
Mamma älskar dig!❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0