29 mars.

Så min fredag då, vaknade upp med Maxen sen åkte vi till min syster och spenderade
dagen med henne, Greta och barnen, vi lekte kurragömma, ritade med gatukritor och
lekte med lera, jag gjorde den snyggaste gubben! Seröst, han vart grym! Haha.😅
Så mysigt att umgås med mina små tjejer igen.
Framåt kvällen åkte jag, Maxen och Greta vidare hem till henne och Albert,
vi beställde mat, thaai.  Så gott.  Dock fick jag med kyckling första gången, jag såg
det direkt. Man lär sig att se kött efter ett tag men dom fixade ny mat
och fick även en 2 liters cola gratis!😃👌
Det är chill det, dock hade jag hellre fått min mat direkt om man säger så.👌
Gör om, gör rätt. Haha, vi hade en mysig kväll med film, vart "nya" godzilla.
Den var bra men ettan är fortfarande bäst, samt att godzilla var så otroligt dålig gjord.
Han såg ut som en  överviktig animerad ödla, vilket han är, men haha, ni fattar.😅
Men som sagt, den gick att kolla på, had bra sällskap med
så då gjorde det filmen lite bättre. Sen åkte Max och jag hem och sov.😴
 
😅😅😅
 
Min lördag, jag hann bara vakna innan Max var tvungen att åka hem och jobba,
jag saknar dig redan. 😢 För min del vart det att ta det lugnt och sen göra iording mig
för att sedan åka till Borensberg för att hjälpa mamma. Hon var så dålig så det
vart inte så mycket att umgås med henne utan göra det hon ville ha hjälp med och
sen åka hem. Har spenderat min lördagkväll hemma med katterna, godisskålen
och filmer, haha. Vilket jävla liv jag har känner jag. Kunde ju vart lite roligare om
man säger så. Dock är jag helt slut som människa så hade nog inte orkat något annat.😐
 
Mammas goding!😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0