26 april.

Haha, vilken jävla kväll det vart i fredags. Vart en aning mycket alkohol alltså, fy fan.😅🙈
Men det var så jävla värt det, så kul har jag inte haft på länge men det
känns ju just nu alltså, jisses. Vart dock inte som jag tänkt men med
så jävla mycket galet och roligt folk så vart kvällen tipp topp! 😃
Ska se om jag minns alla som var med.
Jacob, Robin, Jossan, Madde, Wickan * 2 , Caroline, och en kille&en tjej vars
namn jag verkligen inte minns namnet på. Skyller på alkoholen, i början va även
Isabelle och Dennis med. Vi hade grymmaste förfesten, jävlar va kul vi hade, sen
drog vi ut och ni kan aldrig ana vad som hände. Jag dansa! Jag dansar aldrig. 😅
Helt jävla galet, haha. Men tack som fan, Jacob. Det får vi ta och göra om !😃❤
 
 
Vart lite nya skor, hihi. 🙈
Nu får det bli varmt så jag får använda dessa raringar!
Kanske offrar mig och har dom på valborg om jag är ledig. ^^
 
Bästis fick även en väldigt sen födelsedagspresent,
vart ett presentkort och en leopardmönstrad scarf till min leopard galna vän.❤
Ignorera hur fult jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0