22 april.

Efter jag vart hos Isabelle i fredags började det klia något enormt i min mun,
tänkte först att jag fått i mig nötter och det var därför det kliade? Men
sen på lördagen kliade det fortfarande så jag tänker att så länge kan väl inte
det sitta i eller? Och när jag sedan borstade tänderna såg jag något i gommen
så jag hämtade ficklampan och då såg jag att jah hade några slags prickar i 
gommen samt att den där lilla flörpen, ingen aning om vad den heter var väldigt
röd, och jag undrar va fan det kan ha vart? För jag har inte känt av något sen
dess, så va det att jag fått i mig nötter eller något annat jag reagerat på?
Någon som vet?
 
Förlåt för lite snuskig bild, haha.
 
 
Min lilla gosunge häromdagen, hon verkligen stod och tittade på mig
med en blick som nästan sa:
Får jag lägga mig hos dig?
" Jag väntar tills du är klar så du kan klappa mig"
 
Han är så otroligt söt när han sover, det ser ut som han ler!
 
 
 
Men nu ska jag försöka sova tror jag, så jag orkar med skolan.
Får ju träffa Jennifer så det kommer bli lika roligt som alltid, sen ska jag
ju vidare till Nettan så känner att jag måste få lite sömn så jag orkar med allt!
Dock är det så svårt att somna utan min kärlek, och kommer dröja ett tag innan
jag får sova bredvid honom igen, blä.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0